3 tips voor de perfecte bedrijfsfolder
Online marketing is de toekomst, maar folders zijn nog altijd een erg praktische manier om je doelgroep te bereiken en informeren. Ook grote bedrijven kiezen nog altijd voor deze methode van reclame maken.
Folders zijn makkelijk mee te nemen en uit te delen. Denk hierbij aan het uitdelen op beurzen, evenementen en ziekenhuizen. Een folder is dan ook erg praktisch omdat deze niet veel ruimte inneemt en gemakkelijk in het oog springt.
3 tips om het beste uit uw folder te halen
Van plan om een folder de wereld in te sturen? Denk dan een de volgende drie tips om er het beste uit te halen.
1. Uitstraling
De uitstraling van uw folder is erg belangrijk. Valt uw folder op? Nodigt deze uit om te lezen? Allemaal vragen die u zichzelf kunt stellen tijdens de ontwerpfase. Stem natuurlijk het design af op uw eigen huisstijl. Zo bent u herkenbaar voor uw doelgroep.
2. Hou het kort
Een folder bevat meestal weinig tekst. Dit is niet zomaar. Korte- en krachtige teksten op de voorkant van de folder en zorg ervoor dat men voor meer informatie doorgestuurd wordt naar uw website.
3. Een goede call-to-action
Een goede call-to-action is essentieel voor uw folder. Haal uw doelgroep in uw folder over tot het doen van een bepaalde actie. Dit kan zijn, in bijvoorbeeld een folder van een supermarkt: “Ga nu naar de winkel en profiteer van 50% korting.” Informeer en overtuig de lezers van uw product of dienst en haal ze over middels een duidelijke call-to-action.
Advies nodig? Neem contact op
Wij helpen u graag verder en geven u vrijblijvend advies over hoe u het beste uit uw folder haalt. Wij hebben jarenlange ervaring met het drukken en verspreiden van folders, waardoor u ons alles kunt vragen.
078 691 24 74Stuur een bericht